torsdag 16 december 2010

Michelle gästbloggar!

Nu är det jag här.
Michelle Nyberg.


Matilda har åkt till tyskland, så jag kommer driva hennes blogg till den 21:a december.

Vilket blir ungefär 5 dagar.
Hon och jag är väldigt olika när det gäller bloggande.
Jag har själv en blogg, men jag uppdaterar flera gånger per dag, jag lägger upp mer bilder, men jag video bloggar inte. Så det blir lite annourlunda de här fem dagarna.
Men hoppas ni tycker det är roligt ändå.

Matilda åker till tyskland med bil, för er som inte vet det. Och det tar ungefär 20-30 timmar.

Jag har sms:at med henne mycket nu för att kunna hålla kontakt och skriva här vad som händer med henne, jag kommer kunna sms:a med henne ett tag under resan.
Jag har bett henne att ta massor med bilder, i bilen, på resan, i tyskland och allt.
Så det kommer, jag lovar!


Men än så länge, får ni stå ut med mina bilder.


Nu ska jag ordna en lite surprise, så vi hörs !


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv här<33