måndag 15 november 2010

Nu ska jag skriva allting som jag hör

"Oj, sju!" "Klicka på den! Klicka på den" "Jag ser jätte lång ut" "Nej du ser sur ut" "Du ska va glad för det!" "Ofta" "Då kommer jag aldrig läsa din blogg!" "Den e fin" "Har typ armar!" "en sån där bild" "Det skummaste var att hela tiden..." Mm!" Hej, Målding" "Vad gör du Målding" "Jag kommer til dig Målding" "Men asså Målding" "Hahahahaha" -nej, Nej, hahaha" "GRABBAR!" Nu ska jag snacka as mycket så du inte i´hinner med att skriva" "Jag ska klippa ditt hår och raka dig, så ska jag krama dig, hahaha" "As fin häst" "Jag gillar inte Arabhästarna" ARAB ÄR EN HÄSTRAS" "Vär är felicia, Felicia?" "Där är Matilda!""Det som är kul, Liam, kolla..." "Nääää"

Det sissta dom sa var:
"Gud vad snygg Målding är!" "Ja ellerhur!" "Fin blogg också" Målding är: Rolig, snygg, charmig, cool, BÄST" (AAAAA)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv här<33